خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر خبر داد؛

توزیع عادلانه سرمایه در دستور کار شورای شهر یزد / پایان طرح‌های نیمه تمام شهری تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۷۴۹

عضو شورای شهر یزد با اشاره به لزوم تشویق مردم برای پرداخت عوارض شهرداری گفت: تلاش مسئولان جلوگیری از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم است.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدمهدی نیکو نژاد با بیان اینکه توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می‌شود، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شورا و شهرداری را در تحقق این هدف یاری کرده و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر یزد، تحقق شهری آباد از طریق توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر است افزود: همچنین اعضای شورای ششم که فعالیت خود را از مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز کرده‌اند در تلاشند تا طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تامین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام برسانند لذا طرح عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.

نیکونژاد ادامه داد: همچنین رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است و بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر طرح‌های عمرانی و مسائل درون محله‌ای  را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به این که نمایندگان شورا تسهیل‌گر مشکلات مردمی هستند، عنوان کرد: این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل بهتر مسائل محله بسیار موثر بوده و بازخورد و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

نیکون‍‍ژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل نزدیک شورا و شهروندان و توزیع عادلانه سرمایه های شهری زمینه برای شکل گیری شهری پویا و آباد بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز