خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

لغزندگی جاده های مواصلاتی/لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی

کد خبر : ۱۱۷۹۴۷۱

فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به بارش سنگین برف و لغزنده بودن جاده ها، همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده های استان ضروری است.

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان از عصر روز گذشته و لغزندگی جاده‌ها، موارد ایمنی باید به صورت کامل برای تردد در جاده‌های استان رعایت شود.

وی اضافه کرد: پرهیز از سفرهای غیرضروری، پرهیز از عجله و شتاب بی مورد و رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی از جمله مهمترین مواردی است که در سفرهای بین شهری باید رعایت شود.

فرمانده پلیس راه استان یزد با اشاره به بروز چند حادثه در محورهای مختلف استان ادامه داد: رانندگان پیش از تردد در جاده‌های بین شهری از سالم بودن خودروی خود از جمله سیستم ترمز و سیستم روشنایی و سالم بودن سیستم گرمایشی اطمینان یابند.

سرهنگ حاجی ده آبادی با ناکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ سالم و متناسب با لاستیک خودرو افزود: رانندگان با توجه به شرایط لغزنده جاده ها با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در محور یزد – شیراز و لزوم پرهیز از تردد غیرضروری عنوان کرد: بارش برف در محور‌های روستایی محدوده سخوید و سانیچ و تفت – ده بالا – طزرجان باعث لغزندگی مسیر شده گرچه با حضور عوامل راهداری و نمک پاشی مسیرها باز است اما لغزندگی دارند و احتمال بروز حادثه بسیار است.

فرمانده پلیس راه استان یزد همچنین به بارش برف در گردنه خرانق اظهار داشت: با کمک راهداران یان محور هم اکنون باز و ایمنی در این جاده برقرار است اما رانندگان موارد ایمنی و نکات لازم در تردد را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز