خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

پایان هفته ای برفی در انتظار یزدی ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۸۰

​کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان یزد گفت: با فعالیت موج سرد جوی بارش پراکنده برف و باران و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از یزد، سیدعباس میرحسینی با اشاره به وضعیت نقشه‌های هواشناسی اظهار داشت: تداوم فعالیت سامانه بارشی تا ظهر سه‌شنبه در استان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به بارش شب گذشته باران در شهر یزد و نزول برف در مناطق کوهستانی ادامه داد: پیش بینی می شود وضعیت جوی به ‌صورت نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده بویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی و شرقی داشته باشیم.

میرحسینی با اشاره به فعالیت موج سرد جوی در استان افزود: از عصر فردا چهارشنبه تا اوایل وقت پنجشنبه بارش پراکنده برف و باران و متعاقب آن تا روز جمعه کاهش دما و مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان یزد عنوان کرد: بیشترین بارش‌ها از ساعت ۶ صبح روز گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز از ایستگاه هواشناسی چادرملو ۱۱ میلیمتر، آسفیچ و دره زرشک ۷ میلیمتر، رباط پشت بادام ۶ میلیمتر گزارش شده است.

وی همچنین بیشترین میزان بارش برف را از ایستگاه دره زرشک ۷ سانتیمتر، آمحسن و توده ده بالا ۵ سانتیمتر و بیداخوید ۴ سانتیمتر اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز