خبرگزاری کار ایران

سرما و یخبندان شبانه در انتظار یزدی ها/بارش برف و باران در استان کویری یزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۸۵۴

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از بارش‌های برف و باران از شب گذشته در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: سرما و یخبندان شبانه در انتظار یزدی ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدعباس میرحسینی از کاهش محسوس دما ۹ تا ۱۱ درجه و مه آلودگی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بارش هایی که از شب گذشته به صورت برف و باران در استان آغاز شده تا اوایل وقت امشب ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برای غالب نقاط استان به ویژه ارتفاعات استان رگبار باران، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط و نواحی سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به میزان بارش ها تا این لحظه عنوان کرد: بیشترین بارش‌ها از شب گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز از ایستگاه‌های هواشناسی عقدا به میزان ۷ و نیم، مزرعه نو ۱۰، خمسیان اشکذر ۱۱ و نیم، تفت ۴، نیر ۱۰، سانیچ ۱۱، ده بالا ۱۳، دره زرشک ۱۶، علی آباد ۸، مهریز ۵، بنادک سادات ۶، گل افشان ۶، تنگ چنار ۵، هفتهر ۸ و یزد ۲ میلی متر گزارش شده است.

وی ادامه داد: میزان بارش برف نیز از ایستگاه‌های رباط و خرانق به میزان یک ونیم، کوشک بافق ۲، پرک بهاباد ۲ و ده بالا یک سانتی متر برف گزارش شده است.

میرحسینی با بیان اینکه توصیه می‌شود شهرداری و دستگاه‌های ذی ربط نسبت به استحکام سقف‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اطمینان حاصل کنند، افزود: مردم از استقرار در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت خود داری کنند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه کوهنوردان از صعود به قله‌های و ارتفاعات خودداری کنند، خاطرنشان کرد: برای صبح روز پنجشنبه و جمعه کاهش دمای کمینه و در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید انتظار می‌رود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز