خبرگزاری کار ایران

رقابت 150 کاراته کا در مسابقات کارگری/نفرات برتر کاتای انفرادی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۲۷

مسابقات کاتا انفرادی ویژه آقایان و بانوان جامعه کارگری استان یزد برگزار و با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد حسین سخی؛ رئیس انجمن کاراته کارگران استان اظهار داشت: مسابقات کاراته ویژه کارگران استان و فرزندان کارگر در رده های سنی مختلف ویژه کمربندهای زرد، نارنجی، آبی، سبز، بنفش، قهوه ای و مشکی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 150 ورزشکار در این مسابقات افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی کاراته کاران با استعداد در حوزه ورزش کارگری جهت اعزام به مسابقات کارگران کشور بوده که در حال حاضر با توجه به وجود کرونا، بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

سخی ادامه داد: در این رقابت ها حرکات ورزشکاران داوری و در نهایت در بخش آقایان ابوالفضل عسگری، محمدطاها یاوری، امیرحسین کریمیان، بهراد امینیان، حسام سلمانی، امیررضا مختاری، عرفان حمیدی، محمدحسین نعیمی زاده، رادمهر امینیان، محمدصدرا بابایی، محمدعرفان مسعودی، شهاب الدین خباثی و علی کارگر موفق به کسب رتبه برتر در اوزان مختلف شدند.

وی بیان داشت: همچنین در بخش بانوان کیانا بابایی، ریحانه پورشمسی، آیناز غیاثی، ریحانه میرجلیلی، زهرا جوکار، غزل پورقاسمی، ثنا زرگرپور،فاطمه کاملی نیا و هانیه بهشتی نسبت به سایر ورزشکاران عملکرد بهتری داشتند و در اوزان مختلف بعنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز