خبرگزاری کار ایران

طی هشت ماه ابتدایی سال جاری صورت گرفت؛

کاهش 19 درصدی صدور پایان کار ساختمانی در شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۴۱

عضو شورای شهر قزوین از صدور 456 پایان کار ساختمانی طی هشت ماه سال جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، حسین صلح جو گفت: طی هشت ماه سال جاری بیشترین پایان کار ساختمانی در منطقه سه  با 206 مورد، در منطقه دو با 144 مورد و منطقه یک با 106 مورد صادر شده است.

 عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: همچنین در این مدت، تعداد 396 پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌ قزوین صادر شده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری بیشترین پروانه ساختمانی در منطقه سه با 156مورد، منطقه دو با 148مورد و منطقه یک با 92 مورد صادر شده است.

این مسئول یادآور شد: تعداد پایان کار ساختمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل 19درصد و تعداد پروانه ساختمانی 52 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی از افزایش 13 درصدی دریافت گزارش ناظران ساختمانی نسبت به  مدت زمان مشابه در سال گذشته در راستای کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در سطح شهر قزوین خبر داد و گفت: در این مدت 6 هزار و 15 گزارش ناظر ساختمانی دریافت شده است.

صلح جو بیان کرد: شهرداری قزوین به 8 هزار و 516 مورد از درخواست شهروندان مبنی بر اخذ استعلامات پاسخ داده و بیشترین استعلامات اخذ شده از شهرداری قزوین در منطقه سه با 3 هزار و 100درخواست بوده است.

وی در ادامه به میزان صدور دستور تهیه نقشه در این مدت اشاره و بیان کرد: در این مدت دستور تهیه 482 نقشه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 54 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز