خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اعلام کرد؛

بازگشت سرمایه در پی کاهش زمان صدور پروانه های ساختمانی

کد خبر : ۱۷۶۱۰۵

کاهش زمان صدور پروانه های ساختمانی سرمایه های معطل را هر چه سریعتر به چرخه اقتصادی بازمی گرداند.

مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین گفت: کاهش زمان صدورپروانه های ساختمانی سرمایه های معطل راهرچه سریعتربه چرخه اقتصادی بازمی گرداند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ کیومرثفدایی فر در گفتگو با ایلنا افزود: منطقه یک شهرداری قزوین به دنبال تسهیل وروان سازی مراحل صدورپروانه ساختمانی وپایانکار است وبرکاهش مدت زمان صدورپروانه ساختمانی تأکیددارد.

وی بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بررعایت معماری اسلامی ایرانی اظهارکرد: نگرش وتفکرتوجه به معماری اسلامی ایرانی ازواجبات است والگوبرداری کامل ازمعماری وارداتی قابل قبول نیست.

فدایی فردرخصوص تشویق وحمایت‌های مادی ومعنوی درسطح شهربه ویژه بافت فرسوده برای انبوه سازان تاکید کرد.

مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین گفت: مشارکت مردم درتسریع اجرای پروژه های شهری مؤثراست.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ کیومرثفدایی فر افزود: شهرداری با منحرف کردن مسیرهاوتلاش شبانه‌روزی سعی در اتمام پروژه ها دارد و در این زمان شهروندان می‌توانند با استفاده ازمسیرهای جایگزین مدیران شهری را درخدمت‌رسانی یاری کنند.

وی از مردم خواست تا با صبروتحمل مسئولان رادرساخت تقاطع‌ جمهوری اسلامی واجرای طرح‌های شهری کمک کنند. فدایی فرادامه داد: تلاش مدیران نیزبراین است که پروژه‌ها درکمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز