خبرگزاری کار ایران

با گزارش بازرسان سازمان بازرسی کل کشور انجام شد؛

محکومیت شهردار و مسئول وقت بازرسی شهرداری لواسان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۴۳

پرونده مذکور در دادگاه عمومی تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به محکومیت شهردار وقت، مسئول وقت بازرسی شهرداری و یکی از کارمندان شهرداری لواسان شد.

ایلنا: با گزارش بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، شهردار وقت و مسئول وقت بازرسی شهرداری لواسان به اتهام دریافت رشوه و سوء جریان مالی به دستگاه قضایی معرفی و محکوم شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در بررسی عملکرد شهرداری لواسان پیرامون نحوه صدور پروانه‌های ساختمانی مشخص گردید مسئولین وقت شهرداری مذکور در نحوه اخذ جرایم تخلفات ساختمانی مرتکب نقض قوانین و مقررات شدند.

بر اساس این گزارش، محکومین در احداثبناهای غیرمجاز بیش از ۲ میلیارد ریال رشوه از مالکین دریافت نمودند و مجموع جرایم تخلفات ساختمانی را که بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال بوده به طور کامل از متخلفین دریافت نکرده و بجای آن مبلغی حدود ۹۳ میلیارد ریال دریافت کردند. همچنین بیش از یک میلیارد ریال از وجوه دریافتی را(که به عنوان درآمد شهرداری تلقی می‌شود) در مجاری غیرقانونی هزینه کردند.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، پرونده مذکور در دادگاه عمومی تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به محکومیت شهردار وقت، مسئول وقت بازرسی شهرداری و یکی از کارمندان شهرداری لواسان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز