خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

درآمد شهرداری از سال ۸۵ از نظر تعداد پروانه‌های صادر شده، سیر نزولی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۹

پایین بودن سطح درآمد از محل پروانه‌های صادر شده، نشان دهنده حرکت به سمت مدیریت هوشمند و پایدار است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: درآمد شهرداری از سال ۸۵ از نظر تعداد پروانه‌های صادر شده، سیر نزولی داشته است؛ این در صورتی است که میزان متراژ مربوط به آن، تقریباً ثابت بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در جمع مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با بیان ساز و کار اقتصادی شهرداری به امضای یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مشارکت در ماه گذشته اشاره کرد و افزود: پایین بودن سطح درآمد از محل پروانه‌های صادر شده، نشان دهنده حرکت به سمت مدیریت هوشمند و پایدار است.
وی با اشاره به شرایط شهرداری‌ها در طرح هدفمندی یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این طرح، جداسازی برخی منابع از کلان شهر‌ها و اختصاص آن به شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزار نفر، نتیجه عدم تاثیرگذاری شهرداری‌های کلان شهرهای کشور بر سیاستگذاری‌های دولت است؛ این در صورتی است که شهرداری به صورت بی‌واسطه و کاملاً مستقیم با مسایل و مشکلات مردم مواجه است.
نجفی با بیان اینکه برآیند فعالیت‌های شهرداری باید در زندگی مادی و معنوی شهروندان تاثیرگذار باشد تصریح کرد: شهرداری در هر حال، پاسخگوی مسایل مربوط به مدیریت شهری است و باید به تبع این مسئولیت خطیر، اثرگذاری لازم را نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه حرکت جدی مجموعه شهرداری از سال ۹۳ آغاز خواهد شد، گفت: تا زمانی که مسئولیت داریم باید طوری خدمت کنیم که موجبات افتخار هر دو مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را فراهم کنیم.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به مفاد تفاهم نامه منعقده بین شهرداری تبریز و دستگاه قضایی استان، خاطرنشان کرد: با امضای تفاهم نامه با دادگستری استان و انتخاب رابط سازمان بازرسی کل کشور و شهرداری تبریز، چالش‌ها و نارسایی‌هایی که پیش از این، از شتاب خدمت رسانی در عرصه مدیریت شهری می‌کاست، مرتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز