خبرگزاری کار ایران

واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین کارگاهی در ۱۰ شهرک صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۸۰

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از استقرار کارگاه های تولیدی و خدماتی در ۱۰ شهرک صنعتی تقاضامحور این استان و نیز امکان واگذاری حداقل پانصد واحد کارگاهی را تا پایان سال‌جاری در قالب فراخوان عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی بهرامی زاده در حاشیه نشست تجلیل از صنعتگران نمونه استان اظهار کرد: وضعیت موجود اراضی متعلق به شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی احصاء شده و طراحی لازم انجام و مجوزهای زیست محیطی آنان نیز از  مراجع قانونی اخذ  و زمینه واگذاری آنها به کارگاه های تولیدی و خدماتی فراهم شده است. 

وی بابیان اینکه ایجاد واحدهای کارگاهی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه صنعتی استان است، افزود: براساس بررسی فنی و‌ کارشناسی و‌تایید مراجع نظارتی قانونی ۱۰ شهرک صنعتی که آمادگی واگذاری اراضی خود را دارند شامل شهرک های صنعتی مشهد(کلات)، ماشین سازی و فناوریهای برتر، فناوری و صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شرق، خیام، چناران، تربت حیدریه، گناباد، بجستان، بینالود و کاشمر هستند. 

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اعلام کرد: مساحت این اراضی ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی هستند و با نقشه تیپی که برای آنها ارایه می شود، امکان استقرار طرحهای تولیدی و خدماتی دارای جواز تاسیس یا پروانه کسب زودبازده در آنها وجود دارد.  

بهرامی زاده در انتها با اشاره به این‌که احداث واحدهای کارگاهی به رونق کسب و کار کمک ویژه‌ای می‌کند؛ عنوان کرد: براساس بررسی وضع موجود هر هکتار اراضی کارگاهی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم می آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز