خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رای دیوان درباره عیدی کارگران شهرداری مغایر با قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۴۷۶

دبیرخانه کارگر استان قزوین گفت: رای دیوان درباره عیدی کارگران شهرداری و دریافت یک ماه حقوق برای آن‌ها با قانون مغایرت دارد و ورود دیوان به این امر اشتباه بوده است.

عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به رای دیوان عدالت اداری درباره عیدی کارگران شهرداری گفت: این افراد کارگران شهرداری هستند و دریافت حقوق و تمام مزایای آن‌ها مطابق با قانون کارگری محاسبه می‌شود و پرداخت عیدی آن‌ها مطابق با قانون کارمندی با قانون مغایرت دارد.

دبیر خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: به احتمال زیاد در عقد قرارداد با این کارگران سوء استفاده شده و از سربرگ‌هایی متفاوت از کارگری استفاده شده، به این معنا که این افراد در سربرگ خدمات کشوری فرم پر کرده‌اند و در دیوان نیز نتوانتسه‌اند این امر را توجیه کنند که این افراد درواقع کارگر هستند؛ در این مورد باید با افرادی که سوء استفاده کرده‌اند برخورد شود نه اینکه از حقوق کارگر کم شود.

کریمی تاکید کرد: خانه کارگر نسبت به این رای اعتراض کرده و خواستار این هستیم که دیوان در این رای تجدید نظر کند؛ چرا که در این مورد کارگر زیان می‌بیند؛ لازم است در ادامه افراد ذی نفع به صورت قانونی اقدام کنند تا تجدید نظر صورت گیرد.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز