خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مدیران را در استان قزوین ترسو بار آوردیم/نقص قوانین در به کارگیری نیروها به نمایندگان باید منعکس شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۷۹

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مدیران را در استان قزوین ترسو بار آوردیم و دستگاه های نظارتی به ویژه دیوان محاسبات باید همراه مدیران باشند و برای حل مشکلات و معضلات همکاری نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکالی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین گفت: مولدسازی اموال در استان قزوین انجام نشده، در حالی که آمار آن در سطح کشور ۲ درصد است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقص قانون در برخی موارد، گفت: اگر مواردی از نقص قانون در به کارگیری نیروها یا تخلف مدیران وجود دارد باید به ما نمایندگان منعکس شود تا برای اصلاح آنها اقدام کنیم.

سیاهکلی در بخش دیگری از سخنان خود، بزرگترین مشکل استان قزوین را تصمیم گیری مدیریتی دانست و گفت: بر اثر ورود دستگاه‌های نظارتی، اتخاذ تصمیم برای مدیران سخت و دشوار شده است.

او با اشاره به گزارش دیوان محاسبات استان در خصوص تفریغ بودجه، گفت: امروزه دیگر این اصطلاح که متعلق به ۱۰۰ سال پیش است دیگر معنی ندارد و باید حسابرسی دیوان حداکثر ۶ ماهه انجام شود.

سیاهکالی با اشاره به معضلات پیمانکاری در استان، گفت: ادارات ما گرفتار چند پیمانکار هستند که با هم کار می کنند که مشکلات زیادی را برای استان ایجاد کرده است و باید این وضعیت ساماندهی شود.

این نماینده گفت: امروز دهیاران به راحتی می توانند بهسازی روستا را انجام دهند ولی مجبور هستند همان طرح را با ۵۰ درصد بالاتر به پیمانکار دیگری واگذار کنند که موجب اتلاف سرمایه و زمان می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز