خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

ورزش کارگری در واحدهای تولیدی نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۴۲

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دوشنبه های ورزش کارگری باید به عنوان یک برنامه ورزشی در واحدهای تولیدی نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا فلاحتی اظهار داشت: حفظ و صیانت از نیروی کار با ایجاد شادابی و نشاط از طریق ورزش و مباحث فرهنگی باید با همکاری واحدهای تولیدی برای کارگران دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگری به عنوان رویدادی فرخنده و پویا ادامه داد: استان یزد همواره ظرفیت بالایی در ورزش دارد و حمایت از ورزش کارگری می‌تواند افتخار آفرینی ورزشکاران جامعه کار و تولید را تداوم بخشد و موجب شکوفایی ورزش کارگری در استان شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه حمایت از ورزش کارگری تداوم‌بخش کار و تولید در استان است و که باید مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: هیات‌های ورزشی استان در خصوص توسعه ورزش کارگری تلاش کنند تا بر اساس فعالیت‌ انجام شده برنامه‌ریزی‌ مدونی در خصوص توسعه ورزش کارگری در استان و اعزام تیم‌های کارگری به مسابقات ملی و جهانی صورت گیرد.

وی افزود: افزودن ورزش در برنامه کاری کارگران، کاهش مشکلات روحی، روانی و جسمی را در پی دارد و این موضوع باید موردتوجه مدیران مجموعه‌های صنعتی استان قرار گیرد.

فلاحتی تاکید کرد: حفظ و صیانت از نیروی کار با ایجاد شادابی و نشاط از طریق ورزش و مباحث فرهنگی باید با همکاری واحدهای تولیدی برای کارگران دنبال شود و برنامه دوشنبه های ورزش کارگری به عنوان یک فعالیت ورزشی در واحدهای تولیدی نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران و خانواده های آنها از جمله برنامه هایی است که با جدیت باید دنبال شود افزود: به علت کرونا و تعطیلی طولانی مدت اماکن ورزشی، مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران دچار کسری بودجه شدید شدند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اضافه کرد: نیازهای فعلی و آینده مجموعه ها باید اولویت بندی شود و برای ارتقای آنها با برنامه ریزی اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز