خبرگزاری کار ایران

در شیراز برگزار شد:

مراسم رونمایی از یک جلد کتاب در حوزه وکالت در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۲۷

طی مراسمی با حضور جمعی از روزنامه‌نگاران و وکلا از کتاب مجموعه "خاطرات وکیل" اثر محمدهادی جعفرپور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز فارس رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، نویسنده این کتاب در این مراسم گفت: مجموعه خاطرات وکیل با سوژه معرفی حرفه وکالت، چالش‌ها و مشکلات وکلاء در پرونده‌ها، انتقال مطالب و نکات حقوقی، نقل حوادث، شنیده‌ها و تجارب ناشی از دو دهه فعالیت در کسوت وکالت است.

محمدهادی جعفرپور هدف از چاپ این کتاب را، آشنایی مخاطبان با دغدغه و روزمرگی‌های حرفه وکالت و انتقال برخی مفاهیم حقوقی به زبان ساده عنوان کرد.

او ادامه داد: این تجربه تازه حاصل آموزش‌ها و همراهی محمد مهاجری درکنار برادر جوان و پرتلاش محمد مهدی امیری (گردآورنده) به منصه ظهور رسید و در مسیر انتشار حقوق یار قرار گرفت.

این نویسنده با بیان اینکه این کتاب در قالب ۳۱۱ صفحه در سه فصل کلی پرونده‌های کیفری، حقوقی و خانواده جمع آوری و نوشته شده است، ادامه داد: در این کتاب سعی شده یک پرونده بصورت خلاصه از شروع تا انتها در قالب یک‌هزار و ۷۰۰ کلمه در ۴ تا ۵ دقیقه با ارائه نکات حقوقی و ژورنالیستی به مخاطب انتقال شود.

جعفرپور با اشاره به اینکه چاپ و انتشار کتاب مجموعه "خاطرات وکیل" جلد اول است و مدت یکسال و ۳ ماه برای جمع آوری و نگارش این کتاب زمان برده است، تصریح کرد: همچنین نخستین تالیف بنده کلیات جزای عمومی و مبحث دانشگاهی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز