خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کلینیک حقوق کودک در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۷۰

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی از راه‌انداری کلینیک حقوق کودک در ارومیه خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم کلینیک حقوق کودک را در تمامی فرهنگ‌سراها راه‌اندازی کنیم تا همه مسائل مربوط به حقوق کودکان در آنجا پیگیری شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه پریسا علیلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته ملی کودک، اظهار کرد: امور بانوان و خانواده استانداری در بحث حقوق کودکان، به‌عنوان مرجع کنوانسیون حقوق کودک در استان شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: رصد، پایش، مطالعه وضعیت کودکان و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌شناسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات کودکان از اهم فعالیت‌های امور بانوان و خانواده استانداری است.

علیلو با اشاره به راه‌انداری کلینیک حقوق کودک در ارومیه خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم کلینیک حقوق کودک را در تمامی فرهنگ‌سراها راه‌اندازی کنیم تا بتوانند مسائل و مشکلات و حقوق کودکان را پیگیری کرده و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع دهند.

وی یادآور شد: عمده آسیب‌ها در حوزه کودک به فقر اقتصادی خانواده‌ها در حاشیه شهرها و روستاها و به توانمندسازی خانواده‌ها در این زمینه برمی‌گردد و در طول هفته ملی کودک برنامه‌ها باید خانواده‌محور نیز باشند تا بنیان خانواده‌ها را تقویت کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سلسله کارگاه‌های آموزشی شامل فرزندپروری، نقاشی مادر و کودک، کاردستی من، داستان‌پردازی و قصه‌گویی کودک و مادر از جمله برنامه‌های امور بانوان و خانواده استانداری بوده که به‌صورت کتاب مادر و کودک چاپ شده و در طول هفته ملی کودک رونمایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز