خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار فارس از ناحیه صنعتی رستم انجام شد؛

دستور استاندار فارس برای تأمین زیرساخت ها تا ورودی ناحیه صنعتی رستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۸۲

در بازدید استاندار فارس از ناحیه صنعتی رستم ،تصمیماتی درخصوص توسعه و تکمیل زیرساخت های این ناحیه صنعتی اتخاذشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس استاندار در سفر به شهرستان رستم از ناحیه صنعتی رستم بازدید کرد.

در این برنامه که نماینده مردم شهرستانهای رستم و ممسنی معاونان عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و نیز مسئولان شهرستان حضور داشتند استاندار فارس از روند احداث کارخانه آرد و سیلوی رستم که در ناحیه صنعتی در مرحله ساخت و ساز است بازدید کردند.

مجموعه کارخانه سیلوی ناحیه صنعتی رستم در زمینی به مساحت حدود ۲۲ هزار درمرحله ساخت است و تاکنون بخش سیلوی این مجموعه ساخته شده و بخش کارخانه آرد نیز تا پایان امسال تکمیل می شود.

تاکنون بخش خصوصی برای ساخت این مجموعه بیش از ۳۸۰میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

استاندار فارس در بازدید از این مجموعه،دستوراتی برای اعطای تسهیلات بانکی جهت تکمیل ساخت و ساز صادرکرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز در این بازدید با بیان اینکه تاکنون برای اجرای طرح های زیرساختی در این ناحیه صنعتی افزون بر ۲۵۰میلیارد ریال هزینه شده است گفت:مهمترین مشکل این ناحیه صنعتی اجرای خط انتقال برق و احداث جاده دسترسی تا ورودی این ناحیه صنعتی است که با توجه به قانون که تامین زیرساخت ها تاورودی شهرک های صنعتی بر عهده دولت است گفت :در این زمینه باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، اعتبارات اجرایی این طرح ها را به دستگاههای اجرایی مربوط تخصیص دهد.

فتوحی افزود: در این زمینه پیگیری هایی انجام شده است .

ایمانیه ،استاندار فارس نیز با تاکید بر اجرای این طرح ها به رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی دستور داد در جلسه با دستگاه های اجرایی مرتبط در این خصوص برنامه ریزی شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین با بیان اینکه تاکنون  ۱۲قرارداد سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی منعقد شده است گفت:با تکمیل زیرساخت ها این روند شتاب خواهدگرفت.

فتوحی تصریح کرد: در ناحیه صنعتی رستم با مساحت ۲۶هکتار، ظرفیت استقرار ۸۵واحد صنعتی با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۴۲۵نفر فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز