خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها:

تغییر نوع نگاه به زندانی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۹۴

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تغییر نوع نگاه به زندانی و تلاش برای آزادسازی زندانیان متنبه شده ضرورت دارد، همچنین لازم است شرایط زندگی و گذشته زندانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد مهدی حاج محمدی ضمن بازدید از زندان مرکزی قزوین گفت: تغییر نوع نگاه به زندانی و تلاش برای آزادسازی زندانیان متنبه شده ضرورت دارد، همچنین لازم است شرایط زندگی و گذشته زندانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: تغییر اساسنامه ستاد دیه نیز ضرورت دارد و در مجموع باید نگاه سنتی موجود در رابطه با آزادسازی زندانی تغییر کرده و پشیمانی او در آن مد نظر قرار گیرد تا فرد پیش از آزاد شدن اصلاح و تربیت شده و به زندگی شزافتمندانه بازگردد.

وی عنوان کرد: مراقبت از حیثیت نظام و دستگاه قضا از جمله وظایف ما است و از این رو نباید عملکرد ما به گونه‌ای باشد که باعث بدبینی نسبت به نظام شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: برای اشتغال در کارگاه‌ها بویژه در بخش‌های بهداشتی باید سلامت کامل جسمی و روحی زندانی مد نظر قرار گیرد.

حاج محمدی عنوان کرد: بهبود شرایط اجتماعی و معیشتی کارکنان زنداندها جزء برنامه‌های ما است به طوری که اگر بین نهادهای مختلفراز نظر توجه به نیروی انسانی مسابقه‌ای برگزار می‌شد سازمان زندان‌ها رتبه نخست را کسب می‌کرد؛ البته در مقابل از کارکنان نیز انتظار رفتار متعهدانه و مسئولانه داریم. 

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در حال حاضر عملکرد ما هم مورد توجه دلسوزان نظام و هم مورد توجه دشمنان قرار دارد و نظام امتیازات ویژهدای برای زندانبانان در نظر گرفته و سختی کار آن‌ها را لحاظ کرده است، در این شرایط کارکنان این بخش نیز باید متعهدانه‌تر و کارآمدتر از پیش عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز