خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبراد:

ارائه ۶۱۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در صنایع استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۱۰

تا پایان مهرماه سال جاری، ۵ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۱۹ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در اصفهان نیز انجام شده است.

آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: به منظور گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تأمین نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی تاکنون ۶۰۹ هزار و ۱۸۰ نفرساعت در بخش آموزش در صنایع این اداره کل اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی اظهار داشت: تعهد این اداره کل در این بخش ۸۲۰ هزار نفر ساعت بوده که تاکنون ۷۴ درصد آن محقق شده است.

وی بابیان اینکه تا آخر مهرماه سال جاری ۵ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۱۹ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی نیز انجام شده که با در نظر گرفتن تعهد بیش از ۸ میلیون نفر ساعت این اداره کل، تاکنون ۷۰ درصد آن محقق شده است، افزود: این آموزش‌ها در حوزه‌های مراکز ثابت شهری، واحدهای سیار شهری، آموزش روستایی، استاد شاگردی، زندان، پادگان، جوار دانشگاهی اجرا گردیده که بیشترین آموزش مربوط به مراکز ثابت با ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۸۴۶ نفر ساعت بوده است.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری نیز بیش از ۴۳ هزار نفر ساعت آموزش ویژه صنایع و صنوف توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان اصفهان اجرا شده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش نیروی کار و توسعه پایدار و اشتغال با توجه به نیاز بازار کار، واحد آموزش در صنایع کاشان ضمن نیازسنجی به عمل آمده از صنایع و صنوف در ۷ ماهه سال جاری به تعداد ۵۶۹ نفر و ۴۳۰۴۰ نفر ساعت در رشته‌های مختلف سرپرست، مالی و بازرگانی، PLC، اطفاء حریق، تراشکاری و جوشکاری گاز خانگی انجام شده است.

جلالی بیان داشت: جهت اجرای ماده ۱۷، قرارداد آموزشی با شرکت سایپا کاشان و باریج اسانس در رشته‌های اسپیلیت کولر گازی منعقد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز