خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد:

ضرورت توجه جدی دستگاه قضا به حل مشکلات تولید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۷۸۲

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حوزه تولید اقداماتی صورت گرفته از جمله اینکه با ورود دستگاه قضا دو هزار کارخانه‌ای که حالت رکود داشت فعال شد، اما هنوز موانعی در این زمینه وجود دارد که باید مورد توجه جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز با حضور رئیس قوه قضاییه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: دستگاه قضا از جایگاه بالایی برخوردار است و  برای برقراری قسط و عدل در جامعه تلاش می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر ایجاد عدالت اجتماعی تاکید دارند، به دلیل اهمیت جایگاه دستگاه قضا رئیس دستگاه قضا باید دارای اجتهاد باشد و ماموریت دستگاه قضا بویژه در عدالت اجتماعی سنگین است.

وی با تاکید بر نقش عدالت اجتماعی عنوان کرد: تحقق این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد، همچنین رسیدگی به پرونده‌ها، سرکشی به زندان‌ها و تفحص در این زمینه نیز مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: در استان قزوین منابع طبیعی، حوزه جهاد کشاورزی و اوقاف از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حوزه تولید اقداماتی صورت گرفته از جمله اینکه با ورود دستگاه قضا دو هزار کارخانه‌ای که حالت رکود داشت فعال شد، اما هنوز موانعی در این زمینه وجود دارد، به عنوان نمونه سایپا دیزل استان تهران با هزار کارگر به دلیل مطالبه کامیون دارانی که کامیون خرید کرده‌اند کوچکترین تولید توقیف شده  و کارخانه به تعطیلی کشیده شده باید در این زمینه توجهات جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز