خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس:

استاندار و نمایندگان مجلس صدور حکم شهردار منتخب را پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۶۱

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: از استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس درخواست داریم که پیگیر صدور حکم شهردار منتخب بندرعباس باشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل بواشه در نطق پیش از دستور هشتمین جلسه شورای این شهر، اظهار کرد: از استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس درخواست داریم که پیگیر صدور حکم شهردار منتخب بندرعباس باشند تا ضمن پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری نسبت به رفع آنها برنامه ریزی و اجرا شود، چراکه هم‌ اکنون دچار یک سردرگمی در شهرداری هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: مصوبه‌ای مبنی بر تیم‌داری شهرداری بندرعباس در لیگ دو فوتبال، فوتبال ساحلی بانوان و آقایان داشته است، با توجه به اینکه مقرر شد شهرداری بندرعباس فعالیت ورزشی خود را امسال نیز ادامه دهد  و همچنین از آبان ماه مسابقات فوتبال لیگ 2 شروع می شود درخواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این تیم و سایر تیم‌ها اقدام شود تا اتفاقات تلخ سال‌های گذشته رقم نخورد.

 بواشه تصریح کرد: مدت فعالیت هیئت رئیسه باشگاه ورزشی شهرداری در مرداد ماه به اتمام رسیده و باید تمدید شود،انتظار می‌رود که هئیت رئیسه جدید انتخاب شود تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

بواشه در پایان ضمن تاکید بر حمایت صنایع پشتیبان از تیم‌های ورزشی بندرعباس، گفت: بر اساس صحبت‌های انجام شده اقدامات خوبی صورت گرفته و به زودی انعقاد قرارداد بازیکنان بسکتبال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز