خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان:

صندوق کارآفرینی امید به طور تمام قد از کارآفرینان استان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۴۴۴

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان قزوین گفت: استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه کارآفرینی برخوردار است و کارآفرینان با تاثیرگذاری در تولید و اقتصاد، سرمایه‌های معنوی استان هستند که باید از آن‌ها حمایت شود و صندوق کارآفرینی امید،به طور تمام قد از این قشر حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود نصرتی نژاد در مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر استان که ظهر امروز برگزار شد، گفت: کارآفرینان با استفاده از توان مدیریتی بالا و با استفاده از دانش توانستند در شرایطی که به دلیل تحریم‌ها دسترسی به منابع مالی آسان نبود، در عرصه‌های تولیدی مختلف فعالیت کنند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان قزوین ادامه داد: درواقع درحال حاضر باوجود شرایط اقتصادی موجود، فعالیت در عرصه تولید اقدامی دشوار است و تولید کنندگان و کارآفرینان فرماندهان جننگ اقتصادی هستند.

وی عنوان کرد: استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه کارآفرینی برخوردار است و کارآفرینان با تاثیرگذاری در تولید و اقتصاد، سرمایه‌های معنوی استان هستند که باید از آن‌ها حمایت شود و صندوق کارآفرینی امید، از این قشر حمایت می‌کند.

این مسئول بیان کرد: با استفاده از سیاست‌های کارآفرینی می‌توان در راستای اشتغالزایی، رفاه و توسعه اجتماعی حرکت کرد که دارای آثار مثبت بسیاری است.    

نصرتی نژاد گفت: باوجود بیشتر بودن تورم از نرخ سود بانکی و فقدان تضامین درست برای تسهیلات بانکی، صندوق کارآفرینی امید تلاش می‌کند تا به عنوان یک نیروی کمکی، در راستای محرومیت زدایی گام‌های موثری بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز