خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون 10 هزار کارگر در شهرک‌های صنعتی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۴۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بیش از 10 هزار نفر از کارگران واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی اردبیل در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی از واکسیناسیون بیش از 10 هزار کارگر واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد و گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی دو شهرک صنعتی بزرگ استان که از روز چهارشنبه آغاز شده بود با واکسینه شدن همه پرسنل، کارگران و شاغلین به پایان رسید.

وی افزود: در راستای پایداری تولید و استمرار فعالیت شاغلین در واحدهای صنعتی، طرح واکسیناسیون شاغلین در دو شهرک صنعتی شماره یک و دو اردبیل اجرا و به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده واحدهای تولیدی مواجه شد به نحوی که پیش بینی ها برای تزریق دوز اول در این دو شهرک کاملاً محقق گردید.

اهلی با بیان اینکه این طرح در بیش از 10 پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار اجرا شد، از زحمات کادر درمان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و کلیه عوامل دخیل در امر واکسیناسیون قدردانی کرد.

وی از ادامه واکسینه کردن شاغلین در سایر شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده به زودی شاهد آغاز واکسیناسیون در کلیه شهرک های صنعتی استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز