خبرگزاری کار ایران

به رغم وضعیت قرمز در استان اردبیل و تعداد زیاد مبتلایان ؛

سهمیه واکسن‌ کرونای اردبیل یک‌ماه دیگر به استان می رسد / کارخانجات با تراکم بالای 200 نفر در اولویت واکسیناسیون

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۰۱

در حالی که استان اردبیل جزو استان‌های با وضعیت قرمز و تعداد زیاد مبتلایان به کرونا است استاندار اردبیل از تحویل 6 هزار دوز واکسن کرونا تا یک‌ماه آینده در این استان خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان که با موضوع نحوه توزیع واکسن کرونا برگزار شد عنوان کرد:  سهمیه کرونای استان به دنبال سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اردبیل افزایش می یابد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال واکسینه شده اند و ۳۰ درصد باقی مانده در یک ماه آینده طبق فراخوان واکسینه خواهند شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: افرادی که قادر به حضور در مراکز بهداشتی و محل های تزریق واکسن نیستند با هماهنگی بسیج و خدمات درمانی و سایر عواملی که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن فعالیت دارند با مراجعه به درب منزل این افراد واکسن آن ها را ترزیق خواهند کرد.

وی استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای تزریق واکسن تاکید کرد و گفت: ۲۲۰ هزار دانش آموز در استان وجود دارد که اگر ۴۴۰ هزار نفر والدین این دانش آموزان را حساب کنیم آمار قابل توجهی از مردم استان را شامل می شود که لازم است در آستانه سال تحصیلی والدین این دانش آموزان در اولویت تزریق واکسن کوید ۱۹ قرار گیرند.

بهنامجو با بیان اینکه کارگران و عوامل کارخانجات بزرگ و بالای ۲۰۰ نفر نیز در اولویت تزریق واکسن قرار دارند بیان کرد: برای تزریق واکسن کوید ۱۹ عوامل تزریق به کارخانجات مراجعه خواهند کرد تا افراد شاغل در کارخانجات به راحتی واکسینه شوند و از تراکم جمعیت در مراکز تجمیعی نیز کاسته می شود و این کار کمکی بزرگ برای تولید و اقتصاد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز