خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

سیل به 85 واحد مسکونی در الموت شرقی خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۹۶۲

فرماندار شهرستان قزوین گفت: سیل در الموت شرقی در بخش منازل مسکونی به 85 واحد در 8 روستا خسارت وارد کرده که با همکاری بنیاد مسکن کار تعمیر آن‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی در جلسه بررسی و پیگیری موضوعات سیل الموت گفت: سیل الموت به زمین‌های کشاورزی و منازل مسکونی خسارت وارد کرد، این میزان خسارت در بخش کشاورزی شامل 800 هکتار شالیزار و 200 هکتار مزارع حبوبات بود.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: در حال حاضر تمام نهرهای آسیب دیده شالیزارها بازسازی شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد؛ همچنین در بخش مزارع حبوبات نیز بخشی از کار هنوز انجام نشده که توسط جهاد کشاورزی درحال پیگیری است و بزودی کار آن‌ها نیز به اتمام می‌رسد.

وی عنوان کرد: در بخش منازل مسکونی نیز سیل به 85 واحد در 8 روستا خسارت وارد کرده که با همکاری بنیاد مسکن کار تعمیر آن‌ها در حال پیگیری است.

این مقام مسئول افزود: درحال حاضر مشکل آب، برق و گاز در 8 روستای آسیب دیده از سیل حل شده و تمام گل و  لای‌های موجود در معابر پاکسازی شده است.

شفیعی با اشاره به آسیب سیل در الموت غربی گفت: در این بخش سیل به بخش کشاورزی آسیب زیادی وارد کرده و لایروبی نهرها در حال انجام است؛ ضمن اینکه در این منطقه منازل مسکونی آسیب ندیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز