خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد؛

خسارت 150 میلیارد ریالی سیلاب در مشگین‌شهر/بارش 33 میلیمتری باران در کمتر از یک ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۴۲۳

فرماندار شهرستان مشگین شهر از وارد آمدن خسارت 150 میلیارد ریالی به بخش های مختلف مسکونی و تجاری، پل ها و ابنیه فنی در اثر جاری شدن سیلاب در مشگین شهر خبر داد.

اکبر صمدی در جریان بازدید از محلات و روستاهای تابعه خسارت دیده از سیلاب مشگین شهر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در اثر بارش شدید باران به میزان ۳۳ میلیمتر در کمتر از یک ساعت باعث جاری  شدن سیل و وارد آمدن خسارت عمده ای در بخش های مختلف مسکونی ، تجاری ، پل ها و ابنیه های فنی در محلات سطح شهر و روستاهای تابعه شده و بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد . 

وی همچنین با اشاره به جزئیات خسارت های وارده ناشی از سیل اظهار کرد: دراثر وقوع سیل آب شرب ۲روستا و برق ۳ روستا از توابع شهرستان مشگین شهر قطع و در حال حاضر اکیپ های امدادی و خدماتی مشغول رفع این مشکلات هستند و برای اخذ اعتبار از سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران بخشی از خسارات اقدام می شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر اذعان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده‌باش بوده و اعضای این ستاد همچنان مشغول خدمت‌رسانی به اهالی هستند.

شهرام محمدی رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر نیز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در مشگین شهر نیروهای امدادی این جمعیت از اولین ساعات آبگرفتگی با چندین اکیپ و موتور پمپ آب منازل حادثه دیده را تخلیه کردند

وی گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر به همراه پرسنل آتش‌نشانی و شهرداری مشگین شهر در محلات قیام و کوی ولایت با تخلیه به موقع و سریع آب ناشی از سیل در منازل از وقوع حادثه جلوگیری کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز