خبرگزاری کار ایران

مدیر کل انتقال خون گیلان خبر داد؛

همت خیران گیلانی در اهدای خون/ پویش ملی نذر خون

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۶۲

مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: شهروندان گیلانی برای اهدای خون خود در تاسوعا و عاشورای حسینی می‌توانند به ۱۱ مرکز ثابت و سیار اهدای خون در استان مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: پویش ملی نذرخون در استان ، همزمان با دیگر استان‌ها در ۹ شهر رشت ، لاهیجان ، لنگرود ، رودسر ، بندرانزلی ، تالش ، فومن ، آستارا و آستانه اشرفیه در روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ تا ۲۰، با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 بابک پاکدل با بیان اینکه به علت شیوع کرونا، این پویش از ابتدای محرم تا اربعین برگزار می‌شود، افزود: برای جلوگیری از تجمع مردم در پایگاه‌های انتقال خون، شهروندان گیلانی می‌توانند اهدای خون را به روز‌های دیگر محرم و صفر به تعویق بیاندازند.

وی افزود: به غیر از پایگاه انتقال خون ثابت شهر رشت، واقع در خیابان آزادگان، یک واحد سیار خونگیری، واقع در میدان یخسازی و اتوبوس انتقال خون، واقع در میدان شهرداری یا میدان شهدای ذهاب این شهر، برای دریافت خون شهروندان خیر رشتی آمادگی دارند.

مدیر کل انتقال خون گیلان با اشاره به لزوم شرایط مناسب جسمی برای اهدای خون، گفت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون به دقت رعایت شده و به اهدا کنندگان خون ماسک داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز