خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری لاهیجان :

لاهیجان به یک حسینیه بزرگ تبدیل می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۴۱۹

سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: لاهیجان به یک حسینیه بزرگ تبدیل می شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: در آستانه ماه محرم، سیاهپوش کردن، پاکیزگی و آراستگی میادین، بلوارها، خیابان‌ها و محلات در دستور کار واحدهای مختلف شهرداری لاهیجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماه محرم امسال برگزاری مجالس عزاداری بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا انجام خواهد شد، گفت: مدیریت شهری لاهیجان همچون سال‌های گذشته اقدامات لازم برای سیاه‌پوش کردن شهر و همکاری با هیئت‌های مذهبی در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را انجام می‌دهد.

یوسف قیامتیون افزود: با توجه اینکه مردم شهر لاهیجان از قدیم نسبت به برگزاری مراسم های سنتی عزاداری سرور و سالار شهیدان در سطح کشور همیشه زبانزد بوده اند، امسال ماه محرم با وجود کرونا و لزوم توجه به سلامت مردم  حال و هوای دیگری دارد و شهر لاهیجان به یک حسینیه بزرگ تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: شهروندان باید با مراقبت‌های لازم زمینه حفظ سلامتی خود و اطرافیان را فراهم کرده و این ویروس را جدی بگیرند.

شهر لاهیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده برگزاری مراسم های عزاداری ویژه ماه محرم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز