خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا تاکید شد؛

عزاداران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی الگو باشند / ریش‌سفیدان از دسته‌گردانی در محلات جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۴۳

رئیس شورای شهر اردبیل بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری و ممنوعیت دسته گردانی در محلات تاکید کرد.

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: با توجه به اینکه اردبیل به پایتخت حسینیت معروف است، توصیه می شود مردم این شهر در رعایت پروتکل های بهداشتی الگویی مناسب برای سایر مناطق باشند.

وی به افزایش نظارت دستگاه های متولی بهداشت بر مراسم عزاداری تاکید کرد و گفت: لازم است توصیه های رهبری در باره نحوه برگزاری مراسمات عزاداری، مورد توجه عموم عزاداران،  مداحان و سخنرانان باشد و متولیان برگزاری این مراسمات در ارائه خدماتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده به هیچ وجه کوتاهی نکنند.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: طبق تصمیمات ستاد کرونا به مبنی بر ممنوعیت دسته گردانی در محلات و خصوصا مرکز شهر، لازم است ریش سفیدان و بزرگان محلات در تفهیم این امر به جوانان نهایت همکاری را بکنند.

انصاری گفت: بهتر است همچون سال گذشته طرح هر خانه یک حسینیه به صورت گسترده در اردبیل فرهنگسازی شود و خیرین هم نذورات خود را در قالب کمک مومنانه و یا توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، خصوصا در مساجد و حسینیه ها و مراکز پرتجمع شهر اجرا کنند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز