خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل:

ضرورت مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده در اردبیل / نوسازی اتوبوس‌های شهری با مدیریت و نظارت دقیق انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۸۹۷

رئیس شورای شهر اردبیل بر ضرورت همکاری دستگاه ها و نهادهای مرتبط در راستای مقاوم سازی بافت های فرسوده در اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد انصاری در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اردبیل ضمن قدردانی از همکاری شهروندان اردبیلی در رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین پرهیز از برگزاری دورهمی ها در شب چله، عنوان کرد: تلاش های کادر درمان و کلیه دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا و همکاری مردم باعث شد تا با کاهش ابتلائات به کرونا، اردبیل از وضعیت قرمز خارج شود و مشاغلی که تعطیل شده بودند مجددا فعالیت خود را از سر گیرند.

انصاری با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: برنامه های فرهنگی و مناسبتی با لحاظ شرایط و ارزیابی وضعیت کرونا در اردبیل به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام برگزار خواهد شد و همچنین به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نیز برنامه هایی از سوی شورای شهر و شهرداری اردبیل تدارک دیده شده است.

او با اشاره به روز ملی ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی، افزود: با توجه به اینکه مناطق محروم شهر را بافت های فرسوده تشکیل می دهد لذا مقاوم سازی و نوسازی این خانه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در این خصوص لازم است تا ستاد بحران، سازمان ها و نهادهای مرتبط با امور مسکن و همچنین شهرداری اردبیل پای کار باشند و به برنامه ریزی برای مقاوم سازی بافت های فرسوده و همچنین افزایش ایمنی در مقابله با زلزله و بلایای طبیعی پردازند.

انصاری در خصوص طرح نوسازی اتوبوس های شهری نیز بیان کرد: این طرح یکی از طرح های مهم و دغدغه های اصلی شهرداری و شورای شهر بود که با پیگیری های انجام شده توسط شهرداری اردبیل اعطای 60 میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی اتوبوس های فرسوده شهر اردبیل اختصاص یافت.

او افزود: نوسازی و بهسازی اتوبوس ها نیازمند انجام کارشناسی های دقیق و استفاده از افراد متخصص در این زمینه است تا تعمیرات و امورات مربوط به نوسازی این دستگاه ها به صورت مطلوب انجام شود.

رئیس شورای شهر اردبیل وضعیت رفاهی اتوبوس ها را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و گفت: خدمات رفاهی اتوبوس ها خصوصا سیستم گرمایشی  باید در این نوسازی ها مورد توجه باشد.

انصاری گفت: می توانیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در داخل استان و همچنین با بکارگیری  نیروهای متخصص مجموعه شهرداری در بخش خدمات موتوری، بر نوسازی اتوبوس های شهری مدیریت مطلوب انجام دهیم تا اقتصاد اردبیل نیز رونق بگیرد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز