خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید غدیر؛

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اشتغال هزار نفر افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۰۳

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با ایجاد اشتغال بیش از هزار نفر در مرداد‌ماه سال‌جاری و هم‌زمان با عیدغدیر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا از البرز، آرش ارشد با اشاره به زمان افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، اظهار داشت: این مجموعه با ایجاد اشتغال بیش از هزار نفر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مرداد‌ماه سال‌جاری و هم‌زمان با عید سعید غدیرخم  فعالیت خود را آغاز می‌کند.

ارشد عنوان کرد: کارخانه ذکر شده مکانی برای بروز ایده‌های نوآورانه و فناورانه است تا صاحبان این ایده‌ها با سرعتی بهتر و با بازدهی بیشتر به نتایج مطلوب خود برسند. در این روند لازم است برای ایده‌ها و استارتاپ‌ها امکانات اولیه به شکل رایگان یا با کمترین هزینه فراهم شود تا به پرورش ایده منجر شود. 

وی ادامه داد: ایجاد مراکز رشد در دانشگاه همچنین پارک‌های علم و فناوری اگر چه توانسته است شتاب خوبی به گسترش فعالیت‌ها بدهد، اما تاسیس کارخانه‌های نوآوری می‌تواند این موضوع را از طریق کاهش بروکراسی اداری سرعت بیشتری دهد. 

ارشد با اشاره به موقعیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز که در نزدیکی کلانشهر کرج قرار گرفته است، بیان کرد: این کارخانه می‌تواند در رفع  نیازهای روز جامعه با محور قراردادن موضوعات مدیریت شهری، کشاورزی و منابع‌طبیعی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و مسائلی که یک شهر با آن مواجه است، با نگاهی جدید و ارائه طرح‌های نوین و با تجاری‌سازی، نقش اساسی ایفا کند. 

وی با اشاره به اهمیت همجواری این کارخانه با کلانشهر تهران در رفع نیازهای تیم‌های فناورانه، گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز حاصل مشارکت سه جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری کرج و بخش خصوصی است و همچنین برای زیرساخت‌هایی چون پهنای باند اینترنت و خطوط تلفن از حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز