خبرگزاری کار ایران

بازدید ستاری از آماده‌سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۱۸

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار البرز در بازدید از روند احداث و تجهیز کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بر لزوم تسریع در آماده سازی و استقرار استارتاپ ها، تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از البرز سورنا ستاری در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز که به همراه استاندار البرز برگزار شد بر لزوم تسریع در آماده سازی و استقرار استارتاپ‌ها، تاکید کرد.

وی اظهار داشت: استان البرز یکی از قطب‌های نوآور کشور است و آغاز فعالیت کارخانه نوآوری البرز که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است در  کنار دیگر مراکز نوآوری تحول عظیمی در صنایع خلاقِ این منطقه  ایجاد می‌کند.

عزیزاله شهبازی استاندار البرز نیز، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از  افتتاح فاز یک این کارخانه همزمان با عید غدیر در مردادماه خبر داد.

وی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز را از نیازهای ضروری استان برشمرد و بر آمادگی استانداری در تسریع راه اندازی کارخانه و استقرار تیم های استارتاپ اعلام آمادگی کرد.

شهبازی گفت: در حال حاضر در البرز ۲۶۳ شرکت دانش بنیان وجود دارد که همگی آنها فعال هستند. خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای توسعه کمی و کیفی فعالیت این شرکت‌ها فراهم آمده که این باعث شده از دانش جدید در تولیدات آنها استفاده شود.

امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز  نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در تاسیس کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت:  پیش‌بینی می شود با فعال شدن این کارخانه، بیش از یکهزار و ۵۰۰ شغل با حضور جوانان خلاق و استارپ های فعال ایجاد شود. 

بنیانگذار شتاب دهنده دانش بنیان سیوان  به عنوان مجری  و سرمایه‌گذار این کارخانه تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز در مسیر تردد ۱۴ استان کشور قرار دارد این شرکت به عنوان مجری ایجاد این کارخانه با نگاهی ملی به ایجاد و توسعه این کارخانه اقدام کرده  و در این میان تلاش های صورت گرفته توسط شورای شهر، شهرداری به ویژه  سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج  بسیار قابل توجه بوده است.

 

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در انتهای بزرگراه خرازی بین دو استان تهران و البرز واقع شده است. این کارخانه  که در زمینی به مساحت ۱۰ هتکار واقع شده است در حال حاضر یک هکتار از آن در حال بهره برداری است.

این کارخانه با پنج ساختمان با متراژ و امکانات لازم، میتواند مکان مناسبی برای فریلنسرها، استارتاپ ها، شتابدهنده ها، شرکت های خلاق و فناور، شرکت های بزرگ دانش بنیان و همچنین مراکز تحقیقاتی متنوع و متعدد باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز