خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج:

ناوگان اتوبوسرانی کرج در چهار سال اخیر متحول شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۵۶

رئیس شورای شهر کرج گفت: ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر طی چهار سال گذشته نسبتاً متحول شده و دورنمای خوبی برای آن متصور است.

به گزارش ایلنا از البرز، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه قرارداد خریداری پنجاه دستگاه نو با اعتباری بالغ بر دویست میلیارد تومان منعقد شده و جانی دوباره به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد داد، اظهار داشت: طی یک دهه منتهی به سال ۹۶ حتی یک دستگاه اتوبوس خریداری نشده و آنچه تحویلِ ما شد، ناوگانی فرسوده و تقریباً ناکارآمد بود که موجب گلایه شهروندان شده بود.

وی افزود: تاکید شورای پنجم کرج و آنچه شهرداری در سال جاری پیگیری می کند تکمیل پروژه های نیمه تمام است که مترو و بزرگراه شهید سلیمانی شاخص ترین اقدامات هستند، امیدواریم میراثِ ما برای دوره جدید مدیریت شهری طرح های نیمه تمام نباشد و اجازه دهیم که در چهار سال آینده فصل جدیدی از اقدامات آغاز شود.

این مسئول از فاز دوم پارک شهید ایرانی، پارک محله ای مهرشهر، فاز دوم پارک شهید هاشمی، سومین تصفیه خانه محلی، سالن ورزشی پارک خانواده و... به عنوان طرح هایی یاد کرد که به زودی افتتاح می شوند و ادامه داد: در بحث ساماندهی معابر گرچه ما به دنبال عنوان سازی نبودیم اما بیشترین حجم آسفالت ریزی و رسیدگی به مناطق محروم را شاهد بودیم که بی شک برای آینده ثبت و ضبط خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: آنچه در بحث منابع انسانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، طرح های حوزه هنری، توسعه پارکها و فضای سبز و سایر اقدامات عمرانی و خدماتی شاهد بودیم بخشی از راهبردهای دوره کنونی شورای شهر بود که به ثمر نشست و برای کمبودها و نواقص نیز از محضر مردم شریف عذرخواهی می کنم.

سلیم نژاد با آرزوی موفقیت برای منتخبین دوره ششم شورای شهر کرج، تصریح کرد: رفت و آمدهای مدیریتی امری طبیعی است و آنچه اهمیت دارد تحقق رسالت های نمایندگی مردم است که توأم با دلسوزی، صیانت از حقوق شهر و شهروندان، خدمتِ صادقانه، پاسخگویی، مطالبه گری، شفافیت و تلاشِ کارآمد و برنامه محور برای حل مشکلات شهری باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز