خبرگزاری کار ایران

تکمیل زنجیره تولید مؤسسه صنعتی گوشت مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۲۴

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد در جلسه ارائه گزارش ۳ ماهه این مجموعه کشتارگاهی از تلاش و برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره تولید و تبدیل شدن به مجتمع کشت و صنعت مدرن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ،سیدمجید موسوی در این جلسه که با حضور محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و معاون اداری مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد، ضمن ارائه عملکرد مالی و میزان تحقق بودجه این شرکت بر اساس برنامه و منشورکاری، گزارش اقدامات این موسسه سه ماهه نخست امسال را در بخش های گوناگون ارائه کرد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش همه کارکنان زحمتکش واحدهای اداری، خطوط ذبح و استحصال و ... عملکرد مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد نسبت به بودجه و برنامه پیش بینی شده از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

مدیر واحد کشتارگاهی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره تولید موسسه و تبدیل این مجتمع به یک مجموعه کشت و صنعت مدرن گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان همیاری بررسی های تخصصی بیشتر برای تحقق این امر مهم و بهبود خدمات دهی در حوزه تامین گوشت سالم و بهداشتی برای مصرف شهروندان و هم استانی های خراسان رضوی در دستور کار موسسه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مناسب موسسه مقرر است روال مطلوب فعلی تا پایان سال نیز ادامه یافته تا شاهد نتایج خوب و موفقیت های بیشتری در حوزه فعالیتها و خدمات مجموعه کشتارگاهی سازمان همیاری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز