خبرگزاری کار ایران

دادستان عسلویه هشدار داد؛

برخورد با صاحبان باغ ویلاهای غیر مجاز اراضی ملی منطقه نایبند/ ادارات مربوطه به وظایف قانونی شان عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۱۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه گفت: هرگونه تصرف و تغییر کاربری در اراضی ملی و طبیعی شهرستان ممنوع بوده و متصرفان این مناطق به مرجع قضایی معرفی می شوند و ادارات مسئول هم باید به وظایف قانونی خود عمل کنند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، محمد خدری در بازدید از اراضی، ملی منطقه حفاظت شده و گردشگری نایبند با اشاره به ساخت و ساز باغ ویلاهای غیر مجاز اظهار داشت:در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از منابع ملی و طبیعی که از سرمایه های عموم مردم شهرستان و میراث طبیعی و ملی محسوب می شوند، در چارچوب قانون اجازه واگذاری این زمین ها بدون داشتن مجوزهای قانونی و ضابطه مند ممنوع است و با کسانی که مجوزهای قانونی ندارند برخورد خواهد شد.

دادستان عسلویه تصریح کرد: همه افرادی که اقدام به ساخت ویلا، باغ، در حاشیه حریم دریا کرده اند نیز باید شناسایی و اسناد واگذاری آنان و مجوز میزان ساخت خانه باغ و نوع کابری آنها در این منطقه توسط ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، ثبت و اسناد مشخص شود.

وی افزود : اشخاصی که تمام مجوزهای قانونی ساخت و ساز را از نهاده‌های مختلف گرفتند و هیچ گونه مشکلی ندارند با آنها کاری نداریم برای اشخاصی هم که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به ساخت و ساز کرده اند پرونده تشکیل خواهد شد. 

دادستان عسلویه در پایان اضافه کرد : منطقه گردشگری نایبند و ساحل بکر آن متعلق به عامه مردم است و نباید افرادی که صاحب سرمایه و قدرت هستند بدون داشتن مجوزهای قانونی به آن دست درازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز