خبرگزاری کار ایران

رشید:

رئیسی اشراف کاملی به مسائل اقتصادی و کارگری خراسان رضوی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۹۰

قائم مقام ستادهای مردمی رئیسی در خراسان رضوی گفت: رئیس جمهور منتخب اشراف کاملی به مسائل استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، قائم مقام ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: قبل ازعید نوروز بر آن شدیم تا خمیر مایه های ستادهای مردمی را بریزیم و در حال حاضر در قالب ستادهای مردمی رئیسی اعم از کشوری و استانی، شهرستانی، روستایی و محلی فعالیت ها شکل گرفت که بر این اساس ۱۲۲ستاد مردمی شکل گرفت و ۳۰ستاد خراسان رضوی به مرکزیت مشهد مقدس مستقرشد یکی از این ستادها که جنبه کشوری داشت ستاد ایران قوی بود.

علی اصغر رشید افزود: بیش از ۱۰هزار نیروی انسانی در این ستادهای مردمی فعالیت داشتند ضمن اینکه ۷۰ستاد فرعی و ۷۰۰ کمیته تخصصی شکل گرفته است و بیش از ۶هزار نفر در این ستادهای مردمی حکم دریافت کردند. ۲۰ملک در شهرستان مشهد و ۱۲۰ملک ستادی در سطح استان فعال شدند و مکمل و هم پوشانی با دیگر ستادها شدند و چندین مراسم و تجمع مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم.

قائم مقام ستادهای مردمی رئیسی در خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم جلسات و همراهی و همکاری اهل تسنن از سیستان و بلوچستان و دیگر شهرستان های خراسان رضوی بود که با برگزاری ۶۰ نشست صورت گرفت که در انتها منجر به همراهی عبدالحمید و اعلام وحدت و حمایت از رئیسی شد.

وی افزود: شورای راهبردی متشکل از نیروهای باتجربه برای جذب رای اولی ها صورت گرفت و بالغ بر ۲۲ جلسه شورای راهبردی برگزار شد، راه اندازی تجمعات زیادی را ساماندهی کردیم چرا که باید به پرسش های افراد پاسخ می دادیم.

قائم مقام ستادهای مردمی رئیسی در خراسان رضوی گفت: خراسان بزرگترین مرکز اقتصادی شرق کشور و مراودات با همسایه ها داریم و از بعد خراسان رضوی، رئیسی آشنایی و احاطه کامل با استان دارد و به لحاظ کارگری و اشتغال نیز احاطه دارد و تجمیعی از آسیب‌های استان را اطلاع دارند و باید برای حل آنها اقدام شود و برنامه وی این است که تولید را جهش دهد و کارخانه های راکد را فعال کنند و در بحث اشتغال و بورس برنامه های زیادی دارند که امیدواریم محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز