خبرگزاری کار ایران

در بازی سوپرجام؛

پرسپولیس تراکتور را به زانو در آورد/ناکامی پشت ناکامی خطیبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۵۷

تراکتور با قبول شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس از رسیدن به مقام قهرمانی سوپرجام فوتبال کشور ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس به عنوان قهرمانان فصل گذشته فوتبال باشگاهی کشور از ساعت ۱۹:۵۰ یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر میزبان خاتمه یافت و شاگردان رسول خطیبی از کسب جام قهرمانی ناکام ماندند.

تنها گل این مسابقه در دقیقه ۶۱ توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید. مهاجم قرمزپوشان تهرانی روی یک ضدحمله و درحالی که یار روبرویی‌اش محمدرضا خانزاده تعادل خود را از دست داد، با گذر از این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه بغل پا توپ را وارد دروازه میهمان کرد.

ضمن اینکه تراکتوری‌ها از دقیقه ۷۸ با اخراج مهدی تیکدری که به دلیل حرکت غیرورزشی با کارت قرمز مستقیم داور مسابقه جریمه شد، دقایق باقی مانده را با یک یار کمتر بازی کردند.

بدین ترتیب تیم رسول خطیبی پس از حذف زودهنگام در جام حذفی، سوپرجام را هم از دست داد تا یک ناکامی‌دیگر برای این سرمربی بومی‌به ثبت برسد. از سویی، با شکست تیم محبوب پرشورها در بازی امروز تمامی‌طلسم‌های این تیم در ورزشگاه آزادی نیز به قوت خود باقی ماند!

گروه داوری: داور: علی صفایی/ کمک‌ها: حسن ظهیری و محمدعلی پورمتقی؛ داور چهارم: سعاد وفاپیشه/ ناظر داوری: مسعود مرادی.

اخطار: سعید آقایی (۵۵) و شهریار مغانلو (۸۱) از پرسپولیس و میلاد فخرالدینی (۲+۴۵) و محمد قادری (۷۲) از تراکتور

اخراج: مهدی تیکدری (۷۸) از تراکتور

پرسپولیس: حامد لک؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۸۸- سیامک نعمتی(۴+۹۰- علی شجاعی))، امید عالیشاه (۷۱- مهدی عبدی) و عیسی آل‌کثیر (۷۱- شهریار مغانلو).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده (۶+۹۰- سعید ایران‌خواه)، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری (۷۴- اکبر ایمانی)، حمید بوحمدان، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، محمد قادری (۷۴- علی فتحی)، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز