خبرگزاری کار ایران

کار آسانی مقابل پرسپولیس نداریم؛

تارتار: امیدوارم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد / بدنبال سه امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۸۴

برای کسب هرسه امتیاز به ورزشگاه آزادی می رویم اما به طور حتم ما نیز مشکلاتی داریم که از میان آن ها فقط به جدا شدن تعدادی از بازیکنان و مصدومیت تعدادی دیگر اشاره می کنم که کار را سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به قضاوت نامناسب داوران در هفته های اخیر لیگ برتر در دیدارهای این تیم گفت: امیدوارم داوری در نتیجه دیدار برابر پرسپولیس تاثیر گذار نباشد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش با پرسپولیس با بیان اینکه بازی سختی برابر این تیم داریم، تصریح کرد: به طور حتم کار آسانی برابر پرسپولیس نداریم اما برای این دیدار برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: در طول هفته گذشته تمرینات را بر اساس شناخت از تیم سرخپوشان و نقاط ضعف و قوت آنان طراحی کردیم تا بتوانیم از این مساله به نحو مطلوب استفاده کرده و نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه بازیکنانش برای این دیدار انگیزه بالایی دارند، اظهار داشت: ابتدا ما به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستیم ولی اگر یک امتیاز هم از این دیدار خارج از خانه کسب کنیم خوشحال خواهیم شد.

وی با بیان اینکه نتیجه فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد، تصریح کرد: برای کسب هرسه امتیاز به ورزشگاه آزادی می رویم اما به طور حتم ما نیز مشکلاتی داریم که از میان آن ها فقط به جدا شدن تعدادی از بازیکنان و مصدومیت تعدادی دیگر اشاره می کنم که کار را سخت کرده است.

وی در ادامه از قضاوت های هفته های گذشته برای تیمش در لیگ برتر ابراز گلایه کرد و افزود: امیدوارم فردا با بی عدالتی مواجه نشده و به ضرر تیم صبای قم سوت زده نشود. تاب ما هم حدی دارد و به طور حتم دیگر توان قبول اشتباهات داوری را نداریم.

تارتار در پاسخ به این سئوال که تغییرات مدیریتی در تیم فوتبال پرسپولیس چقدر می تواند در کسب نتیجه دیدار فردای این تیم با صبا تاثیر داشته باشد، تصریح کرد: به طور حتم تغییرات تاثیرگذار است اما امیدوارم شرایط به سود ما باشد و نتیجه به نفع صبا رقم بخورد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه فردا پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز