خبرگزاری کار ایران

لخویا یک تیم اروپایی بود!

بنگر: مثل کشتی چراغ اول را روشن کردم / درگیری در فوتبال عادی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۷۷

من از قبل هم به گابریل و تادئو گفته بودم که گل می زنم. به قول کشتی گیران چراغ اول را روشن کردم و بعد از آن دو گل دیگر هم زدیم. البته گلزنی ما حاصل زحمات بازیکنان بود و خوشحالم که نتیجه گرفتیم.

مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به گلزنی خود برابر لخویا گفت: به قول کشتی‌گیران من چراغ اول را روشن کردم و دو گل دیگر هم زدیم.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر پس از برد ۳ بر صفر پرسپولیس برابر لخویای قطر در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را ارایه کردیم و خوشحالم که هواداران با شادی ورزشگاه را ترک کردند. به نظرم لخویا یک تیم اروپایی بود چرا که تمام ستاره های این تیم در تیم های اروپایی بازی می کردند.

وی درباره گلزنی خود در این دیدار گفت: من از قبل هم به گابریل و تادئو گفته بودم که گل می زنم. به قول کشتی گیران چراغ اول را روشن کردم و بعد از آن دو گل دیگر هم زدیم. البته گلزنی ما حاصل زحمات بازیکنان بود و خوشحالم که نتیجه گرفتیم.

بنگر در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: هر بردی برای خودش پاداش جدا دارد. در هر صورت ما فقط امشب خوشحالیم و باید خود را برای بازی با بنیادکار آماده کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری خود با سباستین سوریا بیان کرد: این درگیری ها در فوتبال عادی است و همه تعجب کردند. ما در فوتبال ایران وقتی محکم بازی کنیم داوران بلافاصله سوت می زنند ولی در این دیدار داور اجازه داد تا محکم بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز