خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

شرایط در تابستان پیش رو ویژه و سخت خواهد بود/ اجرای طرح افزایش تاب آوری برای نخستین بار

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۲۲

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: در تابستان پیش رو با احتمال گرمای شدید هوا و وقوع خاموشی‌های ناخواسته، شرایط ویژه و سخت خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، دیدار نوروزی محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان با معاونین شرکت و مدیران حوزه مدیریت توزیع برق شهرستان رشت به همراه آیین تجلیل از برق کاران برتر در اجرای طرح افزایش تاب آوری شبکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

محمداسماعیل هنرمند ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: سال ۹۹ باتوجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و با وجود فراز و نشیب‌های فراوان با اقدامات مثبت و بزرگی از سوی توزیع برق گیلان همراه بود که از جمله آنها می‌توان به طرح جهادی جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار، طرح افزایش تاب آوری شبکه، طرح جهادی وصول مطالبات، بستن دستورکارها و ... اشاره کرد.

وی افزود: در اجرای تمامی کارها حفظ سلامت همکاران اولویت اصلی است و باید در پایان سال ۱۴۰۰ یک سال بدون حادثه را در سطح شرکت توزیع برق گیلان شاهد باشیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: طرح افزایش تاب آوری شبکه برای اولین بار در تاریخ شرکت، از تیر سال ۹۹ مطرح شد و با تلاش دست اندرکاران، طی بیش ۴۰۰ مرحله از اجرای طرح مذکور و با صرف بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تلاش شد نقاط حادثه‌خیز و قابل بهبود رفع عیب شود تا در شرایط بحرانی کمترین مشکل برای مردم و مشترکین حادث شود.

هنرمند اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی طرح افزایش تاب آوری شبکه برق این است که تاکید شود وظیفه نگهداری شبکه‌ها بر عهده ماست و می‌بایست توانمندی کارکنان داخل شرکت به نحو احسن در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح مذکور جای کار بسیار است و باید در اجرا نگاه جدی داشته باشیم و باور به آن برای همه دست اندرکاران ذیربط درونی شود و با برنامه ریزی دقیق و مدون در سال جاری به اهداف مورد نظر دست یابیم.

هنرمند گفت: در تابستان پیش رو و با احتمال گرمای شدید هوا و وقوع خاموشی‌های ناخواسته، شرایط ویژه و سخت خواهد بود لذا ضروری است تمامی مدیران و کارکنان شرکت با تلاشی دوچندان آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف باشند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ نگاه شاخص محوری و سنجش عملکرد امور اجرایی، بستن دستورکارهای سنواتی و کالاهای امانی، کاهش هزینه‌ها، رویکردهای مهم و اصلی شرکت خواهد بود و باید در راستای شعار «همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی ها، همراهی کارکنان» تلاش وافر صرف کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات ۱۵ نفر از برق‌کاران برتر و پرتلاش مدیریت توزیع برق شهرستان رشت در اجرای طرح افزایش تاب آوری شبکه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز