خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هشدار داد:

نگرانی از حضور مسافران در استان گیلان/ بستری شدن ۶۰ بیمار جدید در مراکز درمانی استان/ پرهیز از سفر به استان‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۵۲

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه حضور مسافران در استان نگران کننده است، گفت: کرونا همچنان در گیلان فعال است.

به گزارش ایلنا از رشت،آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: افزایش حضور مسافر و شلوغی معابر و شهرهای استان گیلان یکی از نگرانی‌ها ما است.

وی بر لزوم رعایت دستور المعل های بهداشتی از سوی شهروندان و مسافران، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۶۰ بیمار جدید کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، افزود: این نشان دهنده فعال بودن کرونا در سطح استان گیلان است.

وی به بد حال بودن ۶۵ بیمار کرونایی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان نیز اشاره کرد و ادامه داد: حضور زیاد مسافران نگرانی کادر درمان و پرستاران و مسئولان حوزه بهداشت و درمان گیلان را نسبت بالا رفتن آمار ابتلاء به کرونا افزایش داده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هموطنان خواست تا حد امکان از سفر کردن به استان پرهیز کنند، ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات باید با دقت بیشتری از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر عدم برگزاری و حضور در دورهمی ها، گفت: در صورت برگزاری دورهمی‌ها حتی المقدور در فضای باز از مهمانان پذیرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز