خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد ؛

افزایش ۱۹ مورد جدید کرونای انگلیسی در هرمزگان / شمار مبتلایان کرونای انگلیسی به ۴۲ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۶۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ۱۶ مورد مثبت کرونای انگلیسی در بندرعباس، دو نفر در قشم و یک نفر در پارسیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: اکنون ۴ نفر از این مبتلایان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری هستند؛5 نفر از این بیماران سابقه تماس با فرد مثبت بیمار داشته اند یک نفر نیز سابقه سفر به خارج از کشور داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه ویروس جهش یافته انگلیسی در حال حاضر ویروسی غالب در گردش بین مردم شده است و اگر شیوه نامه های بهداشتی به درستی رعایت نشود در آینده ای نزدیک با پیک خطرناکی از این ویروس کشنده مواجه خواهیم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به کاهش 15 درصدی استفاده از ماسک توصیه کرد: اگر درصد رعایت پروتکل های بهداشتی کمتر از 90 درصد باشد متاسفانه در کنترل اپیدمی شکست خواهیم خورد.

نوروزیان با اشاره به آمار کووید 19 تصریح کرد: اکنون از ۱۰۹ بیمار مثبت کرونای بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو) بستری هستند و حال ۷ نفر از آن‌ها و خیم است؛ همچنین یک هزار و 198 نفر در منزل قرنطینه هستند و درمان سرپایی دریافت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز