خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار در گفت و گو با ایلنا خبر داد؛

اعلام مقصران سیل شیراز در انتظار تأیید حکم دادگاه/فعالیت‌های شهرداری شیراز در ایام کرونا متوقف نشد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۲۳۵

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به مقصران احتمالی سیل 98 گفت: به دلیل اینکه پرونده سیل نوروز 98 در سیستم قضایی است منتظر تصمیمات ابلاغی از سوی دستگاه قضایی هستیم.

به گزارش ایلنا معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز، بزرگ‌ترین معاونت در مجموعه شهرداری است و عملاً بیش از نیمی از وظایف این نهاد عمومی در آن متمرکز شده است.

معاونت اجرایی و خدمات شهری شامل ۵ سازمان متشکل از سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت آرامستان‌ها، ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، سیما، منظر و فضای سبز شهری، به همراه دو اداره کل نظارت بر خدمات شهری، و پیشگیری و رفع تخلفات شهری و سه اداره پشتیبانی ماشین‌آلات، مطالعات بحران و مهندسی آب است.

از همین‌رو میزان رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری، در گام نخست وابسته به اقداماتی است که این معاونت و سازمان‌ها و ادارات متبوعه انجام می‌دهند.

از سال ۱۳۹۶ و با روی کار آمدن شورای پنجم، حیدر اسکندرپور به عنوان شهردار شیراز انتخاب شد و او نیز بلافاصله محمدرضا محمد حسن‌پور را به عنوان معاون اجرایی خود در معاونت خدمات شهری برگزید.

گرچه در این سه سال و اندی که از عمر مجموعه مدیریت شهری می‌گذرد، اتفاقاتی نظیر سیل تلخ فروردین‌ماه ۹۸ و بحران یک‌ساله کرونا ویروس رخ داده و به‌نوعی برخی برنامه‌های شهرداری را با مشکل مواجه ساخته، اما با وجود این مشکلات و برخی مشکلات دیگر، مشاهده می‌شود که اقدامات مناسبی در راستای مدیریت، پیشرفت و توسعه شهر انجام شده است.

در گفت‌وگوی تصویری پیش رو با محمدرضا محمد حسن‌پور، از اقدامات انجام شده و کاستی‌های موجود در مجموعه‌های تحت مسئولیتش پرسیدیم، چرایی و چگونگی رخداد سیل ۹۸ و مواجهه با همه‌گیری کرونا را جویا شدیم و پاسخ صریحش درباره برخی حاشیه‌ها، مشکلات و اختلاف‌نظرها در مدیریت شهری را شنیدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز