خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خبر داد:

تمام خدمات شرکت توزیع برق غیرحضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۲۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با بیان اینکه تمام خدمات شرکت توزیع برق غیرحضوری شد، گفت: وظیفه همه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم استان هرمزگان است.

به گزارش ایلنا، هاجر عبدی در دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه، شرایط سختی را بر کشور حاکم کرده، اظهار کرد: در این شرایط و وضعیت سخت، کارکنان شرکت توزیع برق با تمام امکانات و با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم نجیب این استان هستند.

وی تعامل این شرکت با شهرداری بندرعباس به عنوان دستگاه‌های خدمت رسان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تعامل و همکاری دو دستگاه باعث انجام مطلوب کارها و رضایت مندی مردم خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در ادامه به مشکلات این شرکت در ارائه خدمت به مردم استان اشاره کرد و گفت: با افزایش انشعاب برق در استان و به دلیل کمبود کنتور و نبود آن در بازار و همچنین کمبود کابل، خدمت رسانی به مردم با تاخیر و کندی انجام می شود.

عبدی، سرقت تاسیسات برق را یکی دیگر از معضلات و مشکلات شهرهای استان دانست و بیان داشت: یکی از برنامه های این شرکت تبدیل شبکه هوایی برق به شبکه زمینی است تا با این کار هم زیبایی بصری شهر حفظ شود  و هم سرقت تاسیسات برق کاهش یابد.

به گفته وی، شبکه های هوایی قدیمی شهر نیز در برنامه این شرکت قرار دارد که به شبکه زمینی تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان درخصوص خاموشی معابر اضافه کرد: کاهش روشنایی معابر از سیاست های شرکت توانیر است که ما طبق بخشنامه ها و دستورالعمل ها مجبور به اعمال خاموشی های معابر هستیم.

وی ابراز کرد: با بهره مندی از تکنولوژی جدید و استفاده از لامپ های کم مصرف، خاموشی معابر به حداقل برسد.

وی ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان به مشترکین و مردم را یکی از برنامه های این شرکت در سال جاری دانست و افزود: تمام خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن برق من انجام می شود  و هیچگونه خدمات به صورت حضوری در این شرکت ارائه نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز