خبرگزاری کار ایران

طی حکمی؛

مسئول رسانه و ارتباطات سازمان جهانی زعفران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۱۸۳

طی حکمی از سوی مدیرعالی سازمان جهانی زعفران، مسئول رسانه و ارتباطات این سازمان و همچنین انجمن فرانگران نوین منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مدیر عالی سازمان جهانی زعفران، "محمدعلی میرشکار" به عنوان مسئول رسانه و ارتباطات این سازمان و همچنین انجمن فرانگران نوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در متن این حکم آمده است:

" جناب آقای محمدعلی میرشکار

با عنایت به شایستگی، تعهد، تجارب ارزنده و تخصص جنابعالی در حیطه ارتباطات موثر فرهنگی که با بیش از یک دهه تلاش و فعالیت در راستای مدیریت سیستمی رسانه در سطح کشور همواره راهگشا و صاحب نظر بوده اید، به موجب این حکم به سمت مسئول رسانه در امور ارتباطات منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با برنامه ریزی مناسب و اطلاع رسانی مداوم و بهره گیری از تمام امکانات و ابزارهای رسانه ای، تعامل با اصحاب رسانه و همچنین نظارت مستقیم بر کلیه امور مربوط به اخبار و رسانه در چارچوب آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف عالیه "انجمن فرانگران نوین -شرکت طلای سرخ ایرانیان – سازمان جهانی زعفران  (OSEC) -سوغات ملی ایران و دفاتر پیشخوان صنایع ایران" موفق و کوشا باشید.

امید است، با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از تجارب ارزشمند خویش در جهت شکوفایی و پیشبرد اهداف والا، در این مسئولیت سربلند و پیروز باشید، موفقیت روزافزون جنابعالی را از ایزدمنان مسئلت داریم."

انجمن فرانگران  متشکل از ۳۸۰ عضو رسمی برند مجموعه ای صنایع مختلف نظیر، صنایع غذایی، صنایع گردشگری و هتلداری، صنایع خدماتی و فروشگاهی، انفورماتیک، ساختمانی و... است و بیش از یک دهه از فعالیت این انجمن می گذرد و تاثیر بسزایی در صنعت تولید کشور ایفا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز