خبرگزاری کار ایران

در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان مطرح شد؛

پروژه‌های اولویت‌دار هرمزگان مشخص شدند/جزایر، نیازمند اعتبارات بیشتر برای همگام شدن با توسعه در سرزمین اصلی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۵۵

استاندار هرمزگان از احصاء پروژه های اولویت دار و مهم استان خبر داد و گفت: منابع اعتباری لازم برای تکمیل پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا تا‌ پایان سال جاری به تدریج تخصیص خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست بررسی پروژه های نیمه تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان که با حضور رئیس امور پایش و ارزیابی سازمان بودجه و بودجه کشور برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، گفت: پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند و امکان بهره برداری از آن تا اوایل سال 1400 وجود دارد در این نشست مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به سال پایانی دولت و  مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، پروژه های مهم استان احصاء و منابع اعتباری لازم برای تکمیل این پروژه ها اعلام شد.

همتی بیان کرد: پروژه های اولویت داری که خارج از مصوبات سفر رئیس جمهور بودند نیز مورد بررسی قرار گرفتند و تأکید لازم برای پیگیری روند اجرایی پروژه ها از سوی دستگاه ها و تخصیص اعتبارات برای این پروژه ها صورت گرفت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه های مهم استان، تحول خوبی در استان ایجاد می شود، عنوان کرد: توسعه زیرساخت های هرمزگان، به ارتقاء شاخص خدمات ملی منجر می شود چرا که این استان نقش پشتیبانی کشور را بر عهده دارد.

همتی همچنین گفت: به دلیل اینکه هزینه ایجاد زیرساخت ها و خدمات در جزایر بسیار بالاتر از سرزمین اصلی است، این مناطق نیازمند اعتبارات بیشتری برای همگام شدن با توسعه در دیگر مناطق استان هستند.

وی افزود: هرمزگان باید در همه شاخص ها از امکانات مناسبی بهره مند باشد که هم مردم از این خدمات بتوانند بهره مند شوند و هم وظایف ملی خود را به‌درستی انجام دهد.

در این نشست، پروژه های مهم و اولویت دار هر یک از دستگاه های اجرایی تشریح  و مقرر شد موانع اجرایی رفع و منابع اعتباری به منظور تکمیل پروژه های مهم تا پایان سال به تدریج تزریق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز