خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهمنامه پروژه‌های جهش تولید در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۳۷

تفاهمنامه سه جانبه پروژه های جهش تولید آذربایجان شرقی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سپاه و بسیج سازندگی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،این تفاهم نامه در راستای اجرای ردیف ۴۱ تفاهم نامه فی مابین استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کسور منعقد شده است.

این تفاهمنامه بمنظور توسعه پروژه های مردمی پایگاه اقتصاد مقاومتی بسیج استان عمدتا در دو محور پروژه های جهش تولید و محرومیت زدایی، افزایش اشتغال و کارآفرینی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی هدف از انعقاد این تفاهمنامه ها را برداشتن گامی موثر جهت کاستن از محرومیت ها در استان ذکر و اظهار کرد: علیرغم تلاش های ارزشمندی که صورت گرفته محرومیت های زیادی وجود دارد که بایستی علل آن بررسی و مشخص شود.

داود بهبودی با تاکید بر مدیریت صحیح منابع حاصله از این تفاهمنامه ها اظهار امیدواری نمود این اقدام به تجربه موفقی منجر شود و موجبات استمرار این نوع اقدامات گردد.

وی رقم اختصاص یافته به سپاه جهت محرومیت زدایی را در حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان، اعلام کرد و افزود: امید است منابع حاصله از سهم استان از این رقم بطور مناسبی جهت رفع محرومیت در سطح استان بکار گرفته شود.

فرمانده سپاه استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسیج سازندگی استان، هم افزایی ظرفیت های موجود در استان را لازمه توفیق در تمامی عرصه ها بویژه محرومیت زدایی دانست و گفت: سه ضلع این مجموعه عبارتند از دستگاه‌های دولتی، سپاه و خیرین.

سردار خرم با بیان اینکه در سال آتی می توان در چند شاخص همچون آب و بهداشت روستایی مشکلات موجود را از قبل این تفاهمنامه ها رفع کرد، ابراز داشت: موضوع آب شرب روستایی در ۲۰۴ روستای استان جزو مواردی است که تلاش خواهیم کرد آنها را در سال آینده حل کنیم.

 مجموع اعتبارات این تفاهمنامه در قالب وجوه اداره شده و با مشارکت بانک های استان تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز