خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد؛

ضرورت تمرکز بر پروژه‌های‌کلان آذربایجان شرقی برای تحقق جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۱۸۷

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تمرکز بر پروژه‌های کلان و تاثیرگذار استان برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: لازم است برای تحقق شعار جهش تولید در استان پروژه‌های کلان، اثرگذار و مگاپروژه هایی که نقش بیشتری در افزایش تولید، سهم اقتصادی و اشتغال استان دارند بیشتر مورد توجه و تمرکز قرار گیرند.

وی افزود: به نظر می‌رسد در آذربایجان شرقی صنایعی مثل مس، نفلین سینیت و خودرو اولویت بیشتری برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و ایجاد جهش در تولید داشته باشند.

پورمحمدی درباره مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست، گفت: تمامی تغییر کاربری‌ها صرفا به منظور تامین فضای سبز و بازآفرینی شهری با محوریت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر صورت گیرد.

رئیس سازمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گفت: درآمدهای عمومی استان در سال 1398 از 33 هزار و 950 میلیون ریال فراتر رفت.

داوود بهبودی با بیان این‌که در سال 1398 از درآمدهای مالیاتی استان 31 هزار و 700 میلیارد ریال تحقق یافت، افزود: از رقم مصوب حدود سه هزار و 740 میلیارد ریالی سایر درآمدهای استان نیز حدود 60 درصد یعنی بالغ بر دوهزار و 240 میلیارد تومان در سال گذشته تحقق یافت.

 در این جلسه پروژه‌های پیشنهادی استان برای تحقق شعار جهش تولید طرح و مقرر شد برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود.

عملکرد سال 98 و پروژه های پیشنهادی سال 99 اقتصاد مقاومتی استان نیز از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز