خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی:

متاسفانه در برخی شهرستان‌ها با تفاهم نامه سه جانبه سلیقه‌ای برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۳

در برخی شهرستان‌ها مسئولین بسیج سازندگی، بسیجی بودن اعضای نظام صنفی را شرط ارائه تسهیلات اعلام و اغلب رشته‌های فعالیت درچارچوب این طرح را در ۲ یا ۳ رشته خلاصه می‌نمایند.

ایلنا: نایب رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در اندک مدتی که از اجرای تفاهم نامه سه جانبه می‌گذرد، نشست‌های هماهنگی برگزار شده در سطح شهرستان‌ها بین بسیج سازندگی و نظام صنفی کشاورزی به معرفی اعضاء برای اخذ پروانه و یا اخذ وام منتهی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا امانی در نشست مشترک نمایندگان اجرایی توافقنامه سه جانبه بسیج سازندگی، جهادکشاورزی ونظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی، به منظور بررسی روند اجرایی و مشکلات پیش روی اجرای توافقنامه در محل بسیج سازندگی استان افزود: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها با تفاهم نامه به صورت سلیقه‌ای برخورد می‌شود و همکاری شایسته مورد انتظار حاصل نمی‌آید.
وی اضافه کرد: در برخی شهرستان‌ها مسئولین بسیج سازندگی، بسیجی بودن اعضای نظام صنفی را شرط ارائه تسهیلات اعلام و اغلب رشته‌های فعالیت درچارچوب این طرح را در ۲ یا ۳ رشته خلاصه می‌نمایند.
نایب رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان ضمن تشکر از همکاری مسولین استانی و شهرستانی بسیج سازندگی ادامه داد: تعامل و توسعه هرچه بیشتر بین نهادهای مسئول در امر اجرای این تفاهم نامه، خواهد توانست قابلیت‌های تولیدی درچارچوب طرح اقتصاد مقاومتی را افزایش ونتایج آن خواهد توانست پایه‌های اقتصاد کشاورزی را مستحکمتر سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز