خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی:

تفاهم نامه همکاری نظام صنفی کشاورزی با اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای آذربایجان شرقی منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۶

در جهت استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای ونظام صنفی کشاورزی استان، باعنایت به توافقنامه بالادستی درسطح کشور این تفاهم نامه به امضاء رسیده است.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای ارتقا سطح آگاهی، دانش و مهارت اعضاء و ترویج شیوه‌های نوین در امور تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین نظام صنفی کشاورزی و اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان منعقد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عطااله هاشمی با بیان اینکه در جهت استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای ونظام صنفی کشاورزی استان، باعنایت به توافقنامه بالادستی درسطح کشور این تفاهم نامه به امضاء رسیده است افزود: نظام صنفی کشاورزی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود خود، دوره‌های آموزشی برای اعضای نظام صنفی برگزار و برای اخذ آزمون و ارائه مدرک رسمی به اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان معرفی نماید.
رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان اضافه کرد: معرفی شدگان پس از موفقیت در آزمون موفق به اخذ مدرک از طریق فنی وحرفه‌ای خواهند شد.
هاشمی بابیان اینکه اعضای نظام صنفی کشاورزی می‌توانند به صورت رایگان دردوره‌های موجود آموزش‌های فنی وحرفه‌ای، کارآفرینی وآمادگی شغلی ثبت نام نمایند ادامه داد: بخشی از هزینه دوره‌های جدیدی که با درخواست نظام صنفی و توسط فنی وحرفه‌ای برگزار خواهد شد، از اعضا اخذ و این هزینه طی قراردادهای جداگانه مشخص شده از۳۰ درصد هزینه تمام شده دوره بیشتر نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز