خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

اطلاق بیشترین مصرف کننده آب به بخش کشاورزی بدون کنتور هیچ توجیه فنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۴۹

اگر میزان دبی رودخانه ها و کانالها اندازه گیری فنی نمی شود و هیچ ابزاری نصب نشده است بنابراین عنوان این جمله که کشاورزی بیشترین مصرف آب را دارد، هیچ توجیه فنی ندارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اطلاق بیشترین مصرف کننده آب به بخش کشاورزی بدون ابزارهای کنترل کننده، توجیه فنی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری امروز در نشستی با مدیر و کارکنان مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی افزود: اگر میزان دبی رودخانه ها و کانالها اندازه گیری فنی نمی شود و هیچ ابزاری نصب نشده است بنابراین عنوان این جمله که کشاورزی بیشترین مصرف آب را دارد، هیچ توجیه فنی ندارد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی با تمام زیرمجموعه اش فنی ترین بخش تولید را به لحاظ امنیت غذائی دارا می باشد افزود: بایستی کیفیت تولید در این بخش بیش از پیش ارتقاء یابد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه با بیان اینکه نظارت بر اجرای طرحهای فنی و آب و خاک خیلی مهم است ادامه داد: با نظارت فنی و مستمر می توان ضمن مدیریت بخش در استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی به توفیقات بزرگی دست یافت.

وی بر ضرورت اعلام پهنه های برداشت آب از طرف سازمان آب منطقه ای به سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید نموده و گفت: با مشخص شدن پهنه های برداشت آب می توان با دستورالعمل های مصرف بهینه آب، اهدافمان را اجرا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز